Ongelmatilanteet

Jäsenkortti ja/tai jäsenedut eivät näy

Jos jäsenkortti ja/tai jäsenedut eivät näy Jopox+-mobiilisovelluksessa, syynä voi olla jokin seuraavista:

  • Yhdistys ei ole ottanut palvelua käyttöön.

  • Jäsenkorttiin/etuihin ei ole kytketty roolia, johon sinut yhdistyksessä katsotaan kuuluvan.

Henkilötietojen ja tietosuojasuostumuksen päivittyminen

Jos olet päivittänyt henkilötietosi ja hyväksynyt tietosuojasuostumuksen, mutta muutokset eivät näy yhdistyksen tiedoissa, syynä on seuraava:

  • Jopox+ käyttäjätiedot päivitetään omassa osiossaan.

Jopox+ profiili
  • Yhdistyksen tiedot päivitetään erikseen yhdistyksen omassa osiossa.

Omat tiedot yhdistyksessä

Last updated